Canlı zoom eğtimlerinde koca koca insanlar ekranı çiziyorlar yönetici sürekli uyarıyor. (Rica ederim ekranı çizmeyin diyor. Ayrıca çizen kişinin ismi de söylüyor hdhdh) Benim başım eğilmedi koptu. İzlerken kısa süreliğine anasınıf anılarıma gidiyorum.
Bir kaç kullanıcı var ki arkdaşlar hangi saat diliminde ileti, alıntı vs. paylaşırsam anında bildirimlerimdeler hddhdhs eksik olmayın da dostlar 7/24 uygulamada aktif olmasınız ya üstün azminize hayranım. Büyük taktir ediyorum söylemek isterim.