İrem

Kızgınım işte ; gelmeyişine , bilmeyişine, hisetmeyişine...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer... dedi meczup fısıldayarak: "yürek, yüreğe değimişse , elin ele değmesine ne gerek var ki?"
Kusur arıyorsan bütün aynalar senin, der Mevlana Çünkü kusur görenindir. Kusuru "görün" demez Kusuru "örtün" der dinimiz.
Belkide bazı şeyleri akışına bırakmalı insan.
Konuşmuyordum ,gözlerim herşeyi anlatıyordu...