asiN

asiN
@_Asin
Araf'ı dünyada yaşıyor gibiyiz!.. Ne gönlümüz eşkıyalığa razı, Ne nefsimiz evliyalığa.
Her şeyin hem bu kadar tamam hem de bu kadar eksik olması hissi...
Reklam
Hayatı biraz da kendin için yaşa! "Çünkü ne gidiyorsa ömründen gidiyor."
"Ben bozkırım, sen yağmursun, Gel hadi, gel hadi, gel hadi. Kuru dalım bana da çiçek Ol hadi, ol hadi, ol hadi Ben ağlayayım sen yeter ki gül Gül hadi, gül hadi, gül hadi. Gitme sakın kal orada biraz kal derim" Burcu Yeşilbaş- Sen Bir Aysın
Allah'a sığınmak ve O'ndan gelen her şeye koşulsuz teslim olmak... Bir olmak, biz olmak, aile olmak...
Üç gündür susuzluktan kuruyan gönül topraklarını rahmet yağmurlarıyla buluşturdu. Değil dört duvar arasına, şu koca dünyaya dahi sığdıramadığını hissettiği sabrını biraz olsun selamete kavuşturdu.
Reklam