asiN

asiN
@_Asin
Araf'ı dünyada yaşıyor gibiyiz!.. Ne gönlümüz eşkıyalığa razı, Ne nefsimiz evliyalığa.
'Ben zamanı yirmi yıl öncesine, buralara bir daha dönmediğin o güne sabitleyip bıraktım.'
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Şu hayatta neyi çok istediysem geç yaşadım."
"Sevildikçe güzelleşmeyen bir şey yokmuş anne."
'Nasip' kadar güzel bir kelime var mı? Ne eminsin, ne de ümitsiz .. Senin adına en iyisini bilene teslimsin.
‘Değil mi ki bir hikâyeyi eşsiz kılan Rabbin ince ince dokuduğu tevafuklardı.’