Altı çizili satırlarımı aktarmaya geldiğim uygulamanın bu şekilde yoracağını düşünmemiştim. Kitaplara sığınmamı sağlayan insanlardan uzaklaşarak geldiğim yerde böyle şeyler yaşayacağımı bile bilmezdim. Bir arkadaşla tanıştım o dostum oldu. Onunla devam ettim, o yanımdaydı. Gerisinin sadece canı sıkıldığı için samimiyetsiz davrandığını gelip geçici sözler verdiğini fark edince uzaklaşma hissi geliyor zaten. Bitmiş tükenmiş hissettim üzerime geldiler. Doğrusu üzen insanı üzmek yerine tartışmak yerine, onu silmek geldi. İnsanları kolay silen biri gibi görünebilirim ama o dereceye gelene kadar defalarca affetmişimdir zaten. Samimiyetsiz ilişkilerden uzaklaşarak kitaplara dönmek daha mantıklı. Bir gün beni bırakacağını bildiğim insanları daha fazla bağlanmadan ben bırakırım. Kendi kendine yeten biri için çok da önemli değilsinizdir.
Ayşee 🤚