Yalnızca başımıza iyi şeyler geldiğinde şükre giden dilimiz,yine bir imtihanın tam ortasındayken şükre gitmiyorsa biraz düşünmemiz gerekmiyor mu?
Yüreğinin istediğini iste ama sana verilene razı ol.
Sabret,acıdan geçmeyen dava, sana deva olur mu hiç?