Cemile

Cemile
@_Cemilee_
Üzülme, Geçecek...!
Yine Belirsizlik...
Bir yandan her şey hal olmuş gibi Bir yandan da pişman olmaktan korkuyor gibiydi...
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
-İyiyiz demi? +Evet, iyiyiz :)
İnsan ve Duygular
Zamana bırakalım diye diye mahvolan iki insan tanıdım:(
İnsan ve Duygular
Neden bilmiyorum ama seninde artık vazgeçtiğini hissediyorum. Yoruldun biliyorum.
Duygu ve Düşünce
Bir gün karşılaşacağımızı biliyorum. Umarım pişmanlıkla olmaz Geç olmaz ....
İnsan ve Duygular