Dilek

Dilek
@_Ddilek
Kalbin Ahvâli yorgundur. Yorgun Kalpler ki Allah'a vurgundur...
Bugünkü Aklım olsaydı dün yaptıklarımı yapmazdım. Ama dün yaptıklarımı yapmasaydım bugünkü Aklım olmazdı..
Reklam
En çok sen kadar mutluyum ne fazla ne eksik.
Rabbimin Lütfudur Bana Yokluğunun Bolluğu..
Değer miydi? Değerdi; ama değmedi. Olur muydu? Olurdu; ama olmadı.
Çok yorduğumun farkındayım, sonsuza dek bensiz kal dinlen..
Reklam