Rüyada gibiyim.
Uzaktan sevişim var seni;
Hiç dokunmadan, hissetmeden, bilmeden…
Kalbimin bu çırpınışına hayret ediyorum.
Hiç sevgi görmediği bu yabancı yerde,
Bu direnişini derin derin izliyorum.
Çabam, sevilmek için değil;
Sevdiğim içindi.
Hatırlarım kendini sevmeye zorladığını,
Kalbinin eşiğinden nasıl kovulduğumu…
Ben hep kıştım sana.
Soğuk geldim.
Sen her seferinde
Biraz daha üşüdün.
Bahar olmak isterdim sana.
Kara gözlerinin içten gülüşünde
Kaybolmak isterdim.
Sana her geldiğimde,
Sıcak gülümsemenle karşılamanı…
Şimdi ben de üşüyorum.
Kara kışta sokakta kalmış gibiyim.
Yitirdim içimdeki baharı,
Sıcak güneşi…
Açan çiçekleri kuruttum.
Ben üşüdükçe,