Esra Yaşar

Esra Yaşar
@_Esra_12
Ne zaman bir düş kursam ertesi gün hayal kırıklıklarını topluyorum
Herkes " BOŞVER O KAYBETTİ" diyor. Madem kaybeden o, Acıyı çeken neden benim?
Reklam
.....Sana verilen emeğe yazık...
-Neyim olursan ol sakın hayal kırıklığımda olma Lavinia. +Neden? -Orası çok kalabalık, tanıyamam seni.... ÖZDEMİR ASAF
Başımı alıp gidesim değil de benim en çok, senin yanınagelesim var.
Yemin ederim hiçbirşey yolunda gitmiyor, zorla itekliyorum.
Reklam