Düşündüğümde çirkin olmadığımı biliyorum;gayet kabul edilebilir bir tipim.Sadece bir erkek öyle söylediği için kendimi çirkin hissediyorum.Çok zavallıca.
Çünkü bir kadının bütün özgüveni görünüşüne bağlı... işte bu yüzden güzellik takıntılı bir toplumda yaşadığımız için.Bir kadının yapabileceği en önemli şey kendini erkeklere güzel göstermek sanki.
Ya öyle olsaydım!Söylemeye çalıştığım bu.Ya aşırı kilolu ve pek de çekici olmayan bir kız olsaydım?Bu neden bu kadar berbat bir şey?Bu kadar tiksindirici?Neden dünyanın sonuymuş gibi görülüyor?