Yalnizlastirma politikasinin adını feminizm koyduk kadın erkek eşitliğini birbirinin rakibi olarak anladık kadın erkek rakip degil birbirinin tamamlayicisidir Küresel siyonizme ortak olmayalım
O kendi dünyasında benimle iletişim kurmadan yaşayabiliyordu problem yoktu böyle sonsuza dek yaşardı,sessizlik ile uygulanan bir psikolojik şiddet,sessiz işkence istemiyorum.