İbrahim

İbrahim
@_GOLGE__
Güçlü durun kendinizden başka kimsenin umrunda değilsiniz
En zor zamanımızda yalnız bırakıldık Bu artık oturup konuşulacak bir konu değil...!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En büyük fedakarlığı kimin için yaparsan En büyük ihaneti ondan görürsün
Bende bu vicdan varken suçluya bile borçlu çıkarım
Fazla ciddiye almayın bu hayatı, nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksiniz.
Umut yok mu? Hayat hep böyle yokuş mu? Yarın yok mu?