Gece

Gece
@_Gece15_
B~♡ "𝗢𝗸𝘂𝗻𝘀𝘂𝗻 𝗱𝗶𝘆𝗲 𝗱𝗲ğ𝗶𝗹, 𝗱𝗼𝗸𝘂𝗻𝘀𝘂𝗻 𝗱𝗶𝘆𝗲 𝘆𝗮𝘇ı𝗹ı𝗿 𝗯𝗮𝘇ı ş𝗲𝘆𝗹𝗲𝗿.."
Nasıl hissettiğmin bir önemi yok devam etmek zorundayım.
Reklam
Bıraktım, herkes kendini haklı sansın.
Camı kırılan herkese koştun evin yandı kimse yoktu.❤️‍🩹
Affetmeyin...
Çünkü yalan mecburi değil, tercihtir . Hata değil ihanettir.
Zoruz belki ama imkansız değiliz buda bizim sınavımız...🔗
Reklam