Biraz önce bir yazı ile karşılaştım yazı şu şekilde
İnsan nasıl özgür olur? Sorusuna
Aristo: düşünerek
Platon:öğrenerek
Camus: başkaldırarak
Sarte: eyleme geçerek
İbn rüşd: vicdanli olarak
Nietzsche: kendin kalarak
Farabi : kalbine kulak vererek
Cevaplarını vermişler
Ve ben ise diyorum ki kalbinden vazgeçerek