Güneş

Güneş
@_Gunes_1
Ben de böyleyim işte:)
İnsanların arasında da yalnızdır insan.
Reklam
Biliyor musun insan üzgün olunca gün batımlarının tadına daha iyi varıyor. #Küçük Prens
“Bazı anlar vardır hiçbir cümle içindeki duyguyu yansıtmaz.”
“Ben kendimle savaşıyorum. En çok kendimle. Kin tutmamak, yanlış yapmamak için verdiğim savaşı izah edemem.”
Frida kahlo'nun da dediği gibi “Bir dik duruşun; kaç yenilgi, kaç gözyaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz.”
Reklam