KAYLA

KAYLA
@_KAYLA_
Felsefe öğretmeni
Lisans
10 Nisan
135 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Ne güzel olurdu herkese hakkettiği şekilde davranabilsek... Yenilmesek yüreğimize ve kim bize ne hissettiriyorsa aynısını ona da hissetrirebilsek...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu ülke, 20₺ ye kitap pahalı deyip de, 50₺ ye fal baktıranlarla dolu.
Bir şeyler değişebilir umuduyla kendimizi ziyan ediyoruz ya, bize de yazık.
İnsanlar özünde iyidir de işte. Özü olan pek kalmadı.
Aklımın içinde adım atacak yer yoktu.