Bugün çağımızı Sabahattin Ali açıklasın;
"Kendimi bir balkondan aşağıya daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa, öyle çok korkuyorum insandan".
Neden hu kadar bakım meraklısısın ? Diyor. Kirpiğime emek veriyorum uzuyor, saçıma vakit harcıyorum güzelleşiyor, cildimi nemlendiriyorum, parlıyor. Ama insanlar öyle mi? Tüm çabaları boşa çıkarıyorlar. O yüzden her zaman kendimi seveceğim 🖐️