BAD BOY

BAD BOY
@_Lonely_king_
.
tek iyi huyum ölümüne sevfiklerimi affede biliyorum 🙂❤
Reklam
"Dünya sünirle üzmeye kıyamadıklarım kalbimi Parçalıyor"sonrasındaki özür ise kırıkları fazla kapatmıyorr💔💔🥀
Ölesim var 1 kişi enge oluyor Ama o da bilmiyor ki davranışı ile Öldürüyor🥀🥀🥀💔
5 saniye sarılsan seni 5 sene daha severim Haberi yok😁❤🌹💞🖤 ✯ LAVİNİA ✯ ❤🌹