MBA

MBA
@_MBA_
Kendinden geçmiş dünyamda yeniden işlenen ruhum
Kendime ettiğim işkencenin son bulması lazım Fakat yaşadığım her dakika bu devam edecek Kendi bataklığım beni içine çekerken Yavaş yavaş boğulacağım
Reklam
O kadar çok şey yazıp o kadar çok içimi dökmüştümki yaptığım bir hata ile hepsinin yok olmasını kaldıramıyorum, aşamıyorum bu durumu. Uzun zaman sonra hissederek yazmak istemiştim ama her şeyin böyle mahvolması beni iyice uzaklaştırdı. Ne diyeceğimi ne hissedeceğimi bilemezcesine çırpınıyorum
Kendime gelemediğim şu dakikalar Derin bir sessizliğin içine çekiliyorum Kafamın içindeki koridorlarda yanan ışıklar birer birer sönüyor Sanki kaçan düşüncelerimi kovalarmışçasına Çıkamıyorum içeriden Büsbütün çakılan düşünceler Tarifi olmaz ağrılarla gözlerime akıyor Lakin bu yorgunluktan hoşnut olmaya başlıyorum Öylesine kapılıyorumki bazen bırakamıyor Uykularımdan ödün veriyorum Düştüğüm yeri bile benimserken Uyum sağlayıp bir bütün olurken Bu karanlıkta nasıl parlayabilirim Gecenin karanlığındaki yıldızlar gibi
Sana giden bütün kapılar kapandı Ben hala arsızca o kapıları açmak istiyorum
Ne kadar daha böyle yaşamam gerekiyor?
Reklam