O kadar çok şey yazıp o kadar çok içimi dökmüştümki yaptığım bir hata ile hepsinin yok olmasını kaldıramıyorum, aşamıyorum bu durumu.
Uzun zaman sonra hissederek yazmak istemiştim ama her şeyin böyle mahvolması beni iyice uzaklaştırdı.
Ne diyeceğimi ne hissedeceğimi bilemezcesine çırpınıyorum