MBA

MBA
@_MBA_
Kendinden geçmiş dünyamda yeniden işlenen ruhum
düşüyorum bir çığ gibi düştükçe büyüyorum ‘‘içimde bir kış, kaç kat giyinsem de üşüyorum.’’
Reklam
Yıkıntı
Yalnız hissettiğinde nasıl kaçarsın? Bilmiyorum, karışıyorum Zihnimdeki tüm düşünceler Bedenimdeki tüm duygular Kaçamıyorum bu histen, bu karışıklıktan. Gitmemem gereken yerlere gitmek üzereyim En büyük yanlışıma, yanlış kişilere Gelip geçecek olan bu girdabımın En güzel saniyeleriydin şimdiyse göremiyorum Seni, güzelliğini ve düşüncelerini Halbuki son kez görebilirim sanmıştım. Hoşçakal içimdeki sessizliğin kapısını tıklatan Pejmürde adam
Run you clever boy and remember me
Belkide zamanı gelmiştir Al, al hepsini benden gel ve al Bütün anılarım Geçmişim ve geleceğim Al, çünkü bir daha asla bunun olmasına İzin vermeyeceğim
Bazen sahip olduğumuz her şeyi bırakmak gerekiyor Bir anlığına kendimizi hissetmek İçimize dönmek