Mrs. Muggle

Mrs. Muggle
@_Muggle_
|Biraz ümidim olsa ömür boyu beklerdim.|
Fotoğrafçı
24 Aralık
74 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Yılbaşı olunca çok mutlu olurdum eskiden, 2017 de çok daha mutlu olmuştum.. Biri gelmişti yıllarca beklediğim biri, hiç gitmez zannettiğim biri,yıllar sonra öyle bi gitti ki öylece kalakaldım.. başlarda hep yılbaşlarında heyecanlanırdım belki yeniden gelir diye, ama bu yıl yılbaşı hissizliği diye bişey varmış bende, bende yeni öğrendim.. ne bir umut ne bir beklenti, büyük bir boşluk sadece..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşıyorsam;içimde umut varsa, yine seni özlediğim içindir.
°olmayacağını bilerek umut etmek, kalbe isteyerek kaktüs ekmektir.🌵
Ah benim dağ gibi durup, dal gibi kırılan kalbim. 🥀
"gelmeyecek olan, böyle beklenmezdi." 🥀