Yılbaşı olunca çok mutlu olurdum eskiden, 2017 de çok daha mutlu olmuştum..
Biri gelmişti yıllarca beklediğim biri, hiç gitmez zannettiğim biri,yıllar sonra öyle bi gitti ki öylece kalakaldım.. başlarda hep yılbaşlarında heyecanlanırdım belki yeniden gelir diye, ama bu yıl yılbaşı hissizliği diye bişey varmış bende, bende yeni öğrendim.. ne bir umut ne bir beklenti, büyük bir boşluk sadece..