Nisa

Hiçbir şeyin farkında değildim ; yüzlerindeki maskeleri görmüyor, ağızlarındaki yalanları duymuyordum.
Reklam
Derdimi paylaşmak için bir yabancıya ihtiyaç duymamla başladı herşey.
Zamanın unuttuklarından biri de benim.
Başlarda yalnız değildim, birileri vardı. Daha doğrusu, sadece o vardı. Ancak sonra o da yoktu, sadece ben kaldım.
Kimse, hiçbir şeyin sebebi yokken aniden, isteyerek veyahut bir şekilde delirmez; bu yalnızca başkalarının varlığıyla gerçekleşir. İnsanı delirten, bir başka insandır.
Reklam