İnsan kendisini , ötekini düşünmeden düşünemez ; İkilik simgesi altındaki bir dünyada görür kendisini . Bu ikilik , başlangıçta cinsel bir özellik taşımaz . Ama kendisini aynı olarak tanımlayan erkekten farklı olarak kadın, doğal olarak "Öteki" kategorisine girer ; Öteki , kadını da içine alır . Simone de Beauvoir