Mert

Mert
@_Offline_
.
Babanızı rehberinizde ne diye kaydettiniz ? Ben; Bavemın
Anket
Mert
Bende yapçam bawemin sjsjajaja
Reklam
Babanızı rehberinizde ne diye kaydettiniz ? Ben; Bavemın
Anket
Mert
B A B A M
TÜRK OLMAK ZORDUR ÇÜNKÜ DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN, AMA TÜRK OLMAMAK DAHA ZORDUR ÇÜNKÜ TÜRKLERLE SAVAŞIRSIN 👊🇹🇷♥️🇹🇷👊🤘🏻
Mert
Bence zor değildir 😂
sevdiğin kişinin baş harfi
Anket
Mert
?