Poyraz Keskin

Poyraz Keskin
@_Poyraz_
Sevgili insanlık! Bir çocuk masumiyetiyle bir kere daha "Elma!" diyoruz. Ne olur çık artık!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Geçer elbet efendim... Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer; ama mutlaka geçer"
Kötü hatıralar insanın aklından kelime olarak çıksalar bile görüntü olarak kalırlar.
Yaz bunu sebastian, gözyaşları belli olmasın diye yağmurda yürüyen ya da duşta ağlayan her kadın birer deniz kızıydı.
Ne demiş şair uyuyalım hiç bir şey olmasa sabah olur