Bu yaşıma geldim
İçimde hala çocukça sevgiler bekliyor
İnsanın bir yanı nedense hep eksik kalıyor
Ve o eksiği tamamlayayım derken
Var olan da aşınıyor zamanla
Beni bıraktığın yerde sarıl bana
Anılar her tarafımı kaplıyor
Bir karabulut gibi örtüyor üstümü
Kaçış değil bu, içten bir serzeniş
Sızlatıyor benliğimi sensizlik
Senin kim olduğunu bile bilmezken
Sevgiden caydığım yerde sarıl bana