Setare

Setare
@_Setare
Çıkmaz sokak burası...
Reklam
Ne demiş şair; Bin acıyı bir gülüş ile gizledim. Bir gülüşü bin acı ile izledim
Doğru kişi, burnunu da sever; makyajsız hálini de.. Uykulu sesini de, dağınık saçlarını da.. Sivri sözlerini, kriz anındayken anlık parlamalarını bile sever. Çünkü bilir: Senin özün iyi, niyetin temizdir
Ne kadar uzakta olursan ol; en fazla gözüm görmez, kokunu duyamam. Sırf bu yüzden daha çok özlerim, daha çok gelirsin aklıma, daha başka bir türlü severim seni.
Bizim aşkımız muşun yol çalışması gibi hep sürsün
Reklam