Zozan

Zozan
@_Spes_
Elbet bir gün buluşacağız...
Birilerinin sevgisine ihtiyaç duymadığım dönemdeyim
Reklam
Bir insan nasıl olurda hep doğrular yüzünden kaybeder
Güzel herkese iyi geceler. Çirkinlerede ALLAH şans vermiş zaten iyi geceler diyen birileri vardır elbet
İnşallah öldüğümüzde öbür dünyada engelleme butonu vardır yoksa bu dünyada uğraştığım o kadar malla uğraşamam tekrardan
İnsanoğluyla uğraşmak kadar zor bir iş yoktur bu dünyada