Zozan

Zozan
@_Spes_
Elbet bir gün buluşacağız...
Aşkta gurur olmaz, gururda da aşk olmaz
Reklam
Gülüşünde olsam deva bulurum
Kimsenin yanına bir şey kalmıyor ama sen kal yanımda 💕
Geceleri en çok hayaline sarılıyorum ben
Ve karanlık gecelere yine güneş doğdu ve günaydınnn🌸
Reklam