Zozan

Zozan
@_Spes_
Elbet bir gün buluşacağız...
Dizi bahaneydi aslında herkes kendi hikayesine ağladı..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kalbine güneşi asmaya geldim...
Önceliğim, önceliği olduğum insanlar...
"Nasıl olur, ne zaman olur ya da karşıma nasıl çıkar belli olmuyor ama zamanı geldiğinde o kadar güzel şeyler oluyor ki, eskiden olmayışına teşekkür ediyorum."
Tek bir sözle viraneye ve yine tek bir sözle Cennet'e çevirdiğiniz gönüller var! Ağzınızdan çıkan cümlelere adres öğretemiyorsanız, sesinizi çıkarmayın!!