Zozan

Zozan
@_Spes_
Elbet bir gün buluşacağız...
"Mesafeli olmanın en iyi yanı budur; kararlarını sorgulayamazlar, düşüncelerini yargılayamazlar ve sen izin vermedikçe, hayatına dahil olamazlar.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmenin tadını unutmuş insanlarız
"Hiçbir şey olmamış gibi davranıyorum, ama çok şey oldu..."
Bana kendimle bile konuşamadığım bir haksızlık bıraktın....
Hissederim, büyücü değilim, ama hissederim