VE

VE
@_Veyis_
Deliler kabaresinden bir replik: “İnsanlar ikiye ayrılır; anormal normaller ve normal anormaller..” Peki, biz neyiz? Normal anormal mi? Anormal normal mi?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şey yerinde ve zamanında güzeldir.
Gel gel berû ki savm u salâtın kazası var Sensiz geçen zamân-ı hayatın kazası yok Nesîmî
“Yoruldun, ihtiyar!..” dedi, “İliklerine dek yoruldun.”
“Devam edemeyecek kadar güzeldi bu yaşananlar!” diye düşündü. “Keşke bütün bunlar bir düş olsaydı da onu hiç yakalamasaydım."