Fark edebilme potansiyeli. Bazen o kadar çok dar çerçeveler yaratıyoruz ki onun dışında kalan şeyler garip, bazen kötü bazen tehlikeli olarak etiketlenir bizlerce. Hâlbuki çoğu korktuğumuz ya da çekindiğimiz bu şeyler aslında sadece sınırın ötesi (kendi çizdiğimiz sınırların). Bu kısım da komik aslında değerlendirme çerçevesi demişti bir tane yazar. Biz çizdik bu sınırı ve bu sınırın ötesi kötü. Öyle mi gerçekten? Ya öyle değilse? Değerlendirme ölçütümüze bir ölçüt daha ekleyemez miyiz? Esneklikten bahsediyorum biraz. Bu şekilde belki daha çok sevicez daha çok saygı duyacağız. Daha da çok sevilecegiz daha çok saygı duyulan birileri olacağız. Belki de herkes daha da çok yaşıyor hissedecek. Belli standartlara kapılarak yaşamak biraz hayatı kaçırmaya benziyor.