"... ve şunu unutmayın. Tanrı'nın, insana en güzel armağanlarını imtihan denen ambalaja sararak verdiği söylenir. Eğer zor zamanlardan geçiyorsanız bilin ki bir armağanı almaya hazırlanıyorsunuz. Hatta devasa bir armağanın ambalajını açıyor bile olabilirsiniz."
Ne kadar pişmanlık duyarsa duysun dün çoktan geçmişti, yarınsa henüz yaşanmamış uzak bir gelecekti, o yüzden bugünü yaşamaya bakmalıydı. Bugün, herkese eşit şekilde verilmiş sihirli bir armağandı.
...Ama buna rağmen hayatının her ânı değerli ve sevgi doluydu, hem pişmanlıkla dolup taşan dünü hem kendini nasıl seveceğini öğrendiği bugünü ve bir de yaşlanacağı yarını...