sєrvєr

sєrvєr
@___Server___
Kadere olan rızam,Yazana olan saygımdandır...♡
Allah kahretsinki öğrenciyim
Lise 2
Afyon
6 Kasım 2007
23 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Söylemek mi daha iyi özlemek mi?"
"Tarifsiz yalnızlıklar içinde yaşayıp gidiyoruz, özellikle en derin ve en önemli konularda hepsinden çok büyüyor yalnızlığımız."
Şu an yanımda olmanı çok isterdim. Ama değilsin. Sen oradasın; Ve orası ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor. -Nazım Hikmet
Gönderi kullanım dışı