"Araştırmalar daha zahmetsiz ve kolay olduğu için insan doğasının içsel yükleme yapmaya daha fazla eğilimli olduğu, başkalarını içinde bulunduğu şartlara göre değil, kişiliğine ve bireysel özelliklerine göre yargıladığımızı rapor etmektedir."
"Araştırmalara göre beden dili üzerinden edinilen öteki algısı diğer bilgi kaynaklarına göre daha gerçekçidir. Çünkü bedensel ifadeler sözel ifadelere nazaran daha dürüsttür..."