Ayşe

Ayşe
@___butterfly
“Ama hiçbir hayatta sonsuza kadar saf bir mutluluk içinde olamayız. Öyle bir hayat olabileceğini düşünmek ancak yaşadığımız hayattaki mutsuzluğumuzu büyütmeye yarar.”
Sayfa 177
Reklam
“Çünkü hayat yalnızca yaptıklarımızdan değil, yapmadıklarımızdan da oluşur. Ve yaşadığımız her an …. bir çeşit dönemeçtir.”
Sayfa 109
“Çünkü Nora, bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.”
Sayfa 66
“İnsanlar şehir gibiydi.Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret edemezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.”
Sayfa 47
“Zaman içinde mutlu anlar da acıya dönüşebiliyordu.”
Sayfa 21