Naazz

Naazz
@___nazz___
Bazen en çok sevdiğin, en çok acıtır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zor zamanlar geçer derler, ama bazıları insanın içinde kalır, izi hep yanar.
İnsan, en çok kendini anlamadığı zaman yorulur.
Bazı eksiklikler vardır, neyle tamamlarsan tamamla hep yarım kalır.
En çok da ‘ben hep buradayım’ diyenler gider.