Naazz

Naazz
@___nazz___
Yıllarca da çıkıp yürüsem canım çıkana kadar da ağlasam yine içimde bir şeyler hafiflemez. Ben nasıl bu hale geldim bilmiyorum.
Reklam
Hiçbir şeye şaşırma.Herkesten her şeyi bekle.
Onca derdin arasında bir sağlık sorunun çıkar, artık bir tane derdin vardır.
Zamanı geriye alabilseydim, çocukluğuma geri dönmek isterdim.Kalbimin hiçbir şey hissetmediği zamanlara…
Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat.
Reklam