Bazen bir sokak lambasının altında düşüncelere dalarım, bazen de hız kesmeden yol alırım. Tek bildiğim şey, sıradan olmanın bana göre olmadığı.Rüzgârın estiği yere bak
Ah ,17 yaşım benim çocukluğum,gençliğim,cahilliğim gelsen ya zaman geri…
Yapar mıydık aynı hataları?
Düşer miydik boş sevdalara?
Saniyesini boşa geçirir…
Boş insanlara heba eder miydik ömrümüzü?