Bir söz okumuştum "mantığınla aldığım kararları duygularım ile mahvetmiştim" diye sonra duygularımın kabul etmediği ama mantığımla aldığım kararları düşündüğüm zaman bir aydınlanmaya yaşadım çünkü bunca zaman hep kendime aldığım kararları kabul ettirmeye,makul gerekçeler sunarak sindirmeye çalışmıştım.Bu ise zaman kaybıydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kime neye inanmalıyım,
Sözlere mi yoksa davranışlara mı
İkisine birden
Öyle yaptım
Ölçtüm, biçtim , baktım
Sonuç aynı
Ben ne yapsam sonuç hep aynı
Kırılmamak için binbir yolu seçiyorum binbir filtreden geçiriyorum
Tamam diyorum
Sonuç aynı
Ben ne yapsam sonuç hep aynı
Kimim ben
Öyle yoldan geçince uğrayabilecek dinlenip sonra da ardında bırakıp gidilen biri mi
Kimim ben
Hep sevdiklerini zannedip sonra da çekip gidilen mi
Kimim ben
Tamam bitti deyince hemen unutulan biri mi
Kimim ben
Sevildikten sonra ceza olarak nefret edilen birine dönüşen mi
Mutlu bir an için bile bedeli ödeyen mi ya da bedel ödetilen mi
Ben kimim
Ben kimim ve sen kim oluyorsun da bana bu muameleyi yapma cüretindesin
Hep böyle olur değil mi
Bu sefer aynı olmayacak farklı bu dersin ama yanılırsın yine
Nerde yanlış yaptığını bulmaya çalışırsın
Bulursun belki
Yine aynı şey ama
Neden neden nerde
Yanlış benim belki de kendimi atamam ya değiştir o zman
Tamam değiştim - değiştini düşünürsün -
Yine aynı şey
Neden neden ne yapmalıyım
Bu sefer oldu sanısına kapılmaktan yoruldum
Sanki söylenmesi gereken her şey söylenmiş, bütün kelimeler kullanılmış, her şey yazılmış, araştırılmış , açıklığa kavuşturulmuş da bana bir şey kalmamış gibi hissediyorum.