“ İnsanoğlu hep başrolde olmak ister. Önemsenmek, sevilmek ve takdir edilmek ister. Ancak kendisi ne kadar takdir eder etrafındaki insanları, ailesini ya da Rabbinin hakkını? Eğer insan Rabbinin hakkını yeterince takdir edebilseydi, O’na çok hamdeder, çok şükreder ve halinden şikayet etmezdi…”