Biz ahir zamanda doğmuşuz, ahir zamanın evlatlarıyız.
Fitne vaktidir bizim vaktimiz.
Her yanımız ateşlerle çevrilidir.
Ne yana dokunsak yanarız, bir tek Allah'tır ki ateşimizi O (cc) söndürür.
Bizim tek sığınağımız da dayanağımız da, korunağımız da O'dur.
Bu dahi imtihanımızdır bizim.
Gözlerimizden yaşların eksik kalmaması bu yüzdendir...
"Bir ses var insanın içinde... Hiç susmayan,hep konuşan...
Şimdi sus ve kendini dinle kâri.
Dinle ki hâlâ sesler geliyor içinden.
Sussan da susamıyorsun."