bahar

bahar
@__levla_
Say ki öldün! Yalvardın,yakardın,sana bir gün daha verildi.Bugünü o gün bil,öyle yaşa.
Yalan her zaman bağışlanabilir;tatlı bir şeydir çünkü yalan,insanı önünde sonunda gerçeğe götürür.. burada İnsanın ağrına giden şey,onların yalan söylemeleri değil,söyledikleri yalana kendilerinin de inanmamaları...
Reklam
Başkalarına saygı duymazsanız,kendi kendinize kırılırsınız...
Dürüst,duygulu insanlar içtenlikle her bir şeylerini söylerler.
Ben kendim için yaşamak istiyorum
Kelebekler ölmemeli...
Reklam