Insanlara guvenmezsen"guvensiz "derler ama "bir zamanlar inanmis"demezler.
Duygularını saklarsan"duygusuz "derler ama "çok kirilmis"demezler.
Isyan edersen"ofkeli "derler ama "haksızlığa ugramis"demezler.Insanlar sebepleri asla merak etmezler.Cunku onlar hep kolayı tercih ederler