Nihâl..

Nihâl..
@__ruveyda___
Cihânda hasta-i âşk olalı bir hoşça hâlim var...
- Bekleyecek miyiz hep? - Vakit dolana değin - Bu işin zor tarafı, sabır. - Sabır , işin yarısı..
Reklam
Allah'ım! Senin iyiliği ve kötülüğü, ak ve kara gibi, gece ve gündüz gibi apaçık ortaya koyduğun Yol'unda, beni, bu zayıf ve günahkâr kulunu güçlü kıl.
İnsan, ne kadar zayıftır. Ne de çabuk pörsür. Ne de çabuk kırılır..
Efendim, ben, sevgiden yanayım. Eğer bir aşırılık yapacaksak, sevgiden yana olsun bu. Nefretten, kinden, itirazdan yana değil. Bir sıkıntı çekeceksek, bir çilemiz olacaksa, sevgiden ötürü olsun...