Funda

Funda
@__snowflake
Kitabı okudu
- Nasıl ayrılmıştık biz seninle? Daha önce kaç kez kavuşup ayrı düşmüştük? Bu kaçıncı seferimizdi dünya üzerinde? - Hayat tam da bu değil mi? Nefes alıyorsun, ciğerin yanıyor, sonra alışıyorsun bu yangına…
Sayfa 258 - Artemis yayınları
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okudu
- Sen beni nasıl hatırlamadın sahi? Sen beni neden her seferinde unuttun? Dünyaya her gelişimizde ayırıp ayırıp aynı şehre atıyordu bizi hayat. Birbirimizi bulmak ödevimizdi. - Bazen yan yana yürür, konuşmaz, yine de anlaşırdık. - Neden bu kadar özlüyordum seni, sana bakarken? Birbirimizin kalbinde ‘yine’ yeni yaralar açmamız muhtemelken bile, sarıldıkça bir parça da olsa azalmaz mıydı bu çok özlemenin sızısı?
Sayfa 257 - Artemis yayınları
Kitabı okudu
Çünkü sende benim gibi, ‘sever gibiydin’ bazen. Ama tam kalacakken uçup giderdin. Kalbim bir kafes değildi ki benim. Neden korkuyordun bu kadar?
Sayfa 256 - Artemis yayınları
Kitabı okudu
- Bir gün kavuşacağımıza dair tuttuğum inanç defterime bir çektik atardım. - Çocukluk ne salakça bir özgüven ve özgürlük veriyor insan kalbine. Aslında gelecekte çok çok lazım olacak bu iki duyguyu büyürken bir yerler de düşürüp kaybettiğimizi nasıl fark edemiyoruz acaba?
Sayfa 255 - Artemis yayınları
Kitabı okudu
- Her kuşak bir gün gömer çocukluğunu, yeni gelenlerin devri dönsün diye. Yıkılanların altında çocukluğumuz kaldı. Üzerine yeni apartmanlar, caddeler, alışveriş merkezleri yapıldı. - Seni sevmek dünyanın dönmesi gibi kendiliğinden bir eylemdi benim için. - ‘İlla ki sen!’ yazardı mesela bir arabanın arka camında. Senden bana bir fısıltı sayardım bu sözü.
Sayfa 254 - Artemis yayınları