Önemli olan, "Ne güzel" diyebilmektir. Katıksız bir içtenlikle, ciğerlerimden kopup gelen iç çekmeye benzer bir kendiliğindenlikle, "Ne güzel" diyebilmek. Bir çocuk yüzüne, taze bir çiçeğe, yağan yağmura, bir gülüşe, bir âna, "Ne güzel" diyebilmek.
Selçuk Baran, Günlükler