"Vaktinde gelmeyen hiçbir şeyin önemi yok ." Diyor ya şair aslında insanın insanda ziyan olduğunu anlatıyor.
Şeyh Edebali'nin bir duası var "İnsana rast gelesin." Bunca kalabalık arasında rast gelemediğimiz insanlara...
Yürüyüp geçeceksin, hep yürüyüp geçeceksin. Ben öyle yaptım. Hep yürüdüm. Herkesin her şeyi anlamasını bekleyemezsin. Sen yürüyüp gideceksin. Anlayan anlayacak, anlamayan anlamayacak; dünyanın hepsine yetişemezsin ki!
Murathan Mungan